Se Dragør Menighedsbørnehaves åbningstider her.

Prisen for at gå i Dragør Menighedsbørnehave kan ses her.

Garderoben
Hvert barn har sin eget garderobe, der er markeret med et symbol. Det samme symbol går igennem på badeværelserne, hvor eget krus og håndklæde befinder sig. Vi henstiller til, at I som forældre som minimum hver fredag tager et tjek af jeres børns garderober, og sørger for, at de er ryddelige og kun indeholder det tøj/skiftetøj, som er nødvendigt for årstiden. Husk, at børn også vokser, så tøjet skal udskiftes med jævne mellemrum.

Solcreme
I solmånederne forventer vi, at barnet møder ind med påført solcreme, så vedkommende er klar til at komme ude at lege med det samme. Efter frokost eller behov sørger personalet for igen at smøre barnet ind i solcreme, så det er klar til resten af dagen udendørs.

Bleer
Hvis barnet bruger ble, skal I selv medbringe disse. Bleerne kan lægges i kassen på barnets plads sammen med skiftetøj.